Přečteno za květen

Vítejte u Přečtena za květen. Ehm... čtete správně. 😃 Další měsíce budou následovat, stejně tak všechny recenze, jež jsem v tuhle chvíli dlužna. Tedy hlavně ta na Nahou opici a Poslední neandrtálskou ženu. A snad i na Z kouře a kamene, ačkoliv tu jsem dočetla včera, takže na rozdíl od předchozích dvou nebudu muset lovit v paměti.

V dubnu jsem se konečně dočkala Temné krásy, a tak jsem ji samozřejmě nemohla nechat čekat dlouho. Hodnotím 5*



Dál tu mám historickou záležitost Vítr a Pravda, kterou jsem si přivezla ze Světa knihy. Na knihu jsem se velice těšila, ale z recenze už možná víte, že moje výsledné dojmy nebyly kladné ani trochu. Co se týče povahy Alyssie nastíněné v anotaci... Tak trochu jsem čekala, že budou mít všichni z Pravdy vítr. A... hm, no, čekala jsem marně. Hodnotím 2*


Aerie 🖤 Návrat do tohoto světa byl prostě... úžasný. Nemám slov. Magonie se mi ve výsledku líbila o maličko víc, neboť v ní bylo všechno úplně nové, neznámé, neokoukané, ale i tak jsou moje pocity z Aerie velice dobré. Hodnotím 5* 


Drama je taková milá jednohubka. Pokud už autorčinu tvorbu znáte, víte, co můžete čekat. ☺ Hodnotím 4*


Na to, jak je útlá, jsem Nahou opici četla pěkně dlouho. Asi největší problém jsem měla s tím, že v  knize sice byly zajímavé informace, ale celkové podání je hrozně nezáživné. Nakonec jsem koukám dala 3*, ale možná si to ještě rozmyslím a půjde jedna dolů. Uvidím po recenzi.



4 komentáře:

  1. Aerie a Temna krasa maji bozi obalky :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Přečetla jsi toho hodně :) Aerie mě láká, Temná krása taky a Vítr a pravda podle obálky :) Ale pamatuji si, že jsi z ní nebyla moc nadšená, tak ještě uvidím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Temná krása i Aerie jsou skvělé, Vítr a Pravda už teda moc ne :) Ale v každém případě budu zvědavá na názor.

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, vždy mi udělají radost :)

Používá technologii služby Blogger.