Kniholov za květen

Vítejte u Kniholovu za květen. 🙂

Přírůstky ze Světa knihy jsem představila v samostatném článku, takže kromě úvodní fotky zde zahrnuty nejsou.


Začneme návštěvou Levných knih. Šla jsem tam pro Kočky by kupovaly myši, ale nakonec jsem si odnesla ještě i Písečnou bouři, která je prvním dílem Sigmy. Jen mám po Světě knihy trochu dilema (v LK jsem byla už před ním), protože jsem měla možnost vidět Rollinsovy knihy v hardbacku. A... prostě nádhera. Oproti tomu v LK jsou sice v paperbacku, ale za pár korun a asi se budou podstatně líp shánět. Pak taky Za hranicí minulých životů, protože jednou za čas mám tuhle tématiku ráda.


Aerie vycházela pár dnů po veletrhu, trochu jsem doufala, že by ji tam mohli třeba mít o něco dřív. To se však nestalo, takže jsem si ji po návratu domů objednala.


Věž úsvitu je stejný případ. Jen si tak říkám, jestli už nemám počkat na poslední díl. 😃


V Levných knihách na albatrosu jsem objevila Drama od mé oblíbené Rainy Tegelmeier, tak šlo okamžitě do košíku. Už mám přečteno a můžu říct, že autorka opět nezklamala. Moc se těším, až se dostanu k Duchům.


O existenci Hostiny smutku jsem vůbec neměla tušení. Původně jsem si navíc nebyla jistá, zda ji mám brát. Na Databázi ji zatím nikdo nehodnotil, a jako opravdu nemůžu říct, že bych neměla co číst. Ale nešla mi nějak z hlavy, a navíc jsem už dlouho nic ze starého Říma nečetla. Tak jen doufám, že se k ní dostanu relativně brzy.  


Vzpomínáte, jak jsem psala v recenzi na Zrádce trůnu, že nevím, zda vydržím tu nejistotu ohledně osudu třetího dílu? Hm, no... tak jsem ji nevydržela. 😃 Hero at the Fall. Chci se do trojky pustit brzy... jakože fakt brzy. V BD si dali docela na čas, ale konečně mám knihu doma. Jinak ta obálka je nádherná... Naživo ještě víc. 💖


Za objednávku z Brány vůbec nemůžu. Fakt. Vlastně za ni může Dívka z Bernau. Koukala jsem se po ní na veletrhu ve čtvrtek, ale to ji na stánku neměli. V sobotu jsem se u stánku rozhlédla jen tak zběžně, a neviděla jsem ji tam, tak jsem usoudila, že ji s sebou nebrali vůbec. A pak jsem ji viděla u Irči v sobotních přírůstcích. Navíc jsem z letáčku zjistila, že je na eshopu Brány za 120,-. A když už jsem byla na eshopu, tak jsem ho prolezla...
Našly se tam velice zajímavé věci. Třeba Krvavý kámen, který by mi snad mohl vynahradit zklamání z Větru a Pravdy (recenze).


Nebo Brána věčnosti a Hněv nebes, které mě obě lákají už velice, převelice dlouho... 


V tamním výprodeji jsem ukořistila detektivku Tak žádá Bůh! asi za 30,-. Čichám, čichám brownovinu, tak snad mě nos nešálí. Za podobně sympatickou cenu tam byla i Africké lásky, africká manželství. Už jsem ji kdysi zaregistrovala ve výprodeji na Buxu, ale než jsem se stačila rozmyslet (a dojít k závěru, že za dvacku ji chci), byla pryč. Napodruhé mám kliku, a za tutéž cenu. Prostě skvělé.


Šarlotin anděl není z výprodeje, ale byl za 80,-, což je, jako by byl... A překvapilo mě, jaká je to útlá knížečka.


Hra o kosti je milé překvapení od Bichličky. 💖


A jsme na konci... skoro. Před nedávnou dobou proběhlo každoroční hlasování v Magnesii Liteře. V jedné z kategorií můžeme knihu nominovat i my, čtenáři, a při troše štěstí (při velké troše štěstí) vyhrát 200,- poukázku. Proč to říkám... Z kraje týdne na mě jedna koukala ze schránky. 😀
Měla jsem jasno v tom, že si objednám Stín věcí ztracených, který vychází u Hostu v polovině června. Ale bohužel jsem nečekala, že Kosmas neumožňuje předobjednávky. A na poukázce byla uvedená platnost do 31. 5. Po uplatnění to sice psalo, že je až do konce roku, ale rozhodla jsem se to nepokoušet.
Po několika hodinách rozmýšlení, promýšlení a přemýšlení jsem nakonec vybrala čerstvou novinku Něco jako láska, která startuje novou edici Srdcovky v nakladatelství Motto. 


Nicméně, abych byla přesná. Nemohla jsem se rozhodnout mezí ní a knihou Galilejec, která mi rovněž zněla velice lákavě. Navíc je od české autorky, a když je Litera české ocenění... A tak jsem, jako správný nerozhodný knihomol, vzala obě. 😇😃
(do Srdcovek jsem se jednou chtěla pustit tak jako tak, byla to jen otázka času)




13 komentářů:

  1. Tak to je pořádná hromádka :) V květnu vyšla kupa skvělých knih, tak to se těžko odolává :) Taky mám zálusk na Aerii, Věž úsvitu a Něco jako láska :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ke knihám gratuluju, a že jich je vážně pořádná hromádka. :)) Užij si čtení. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Teda Leni, samw skvele kousky. Klidne bCh brala vsechny take.

    OdpovědětVymazat
  4. Parádní hromádka, Leni :) Srdcovky mě taky moc lákají, mezi thrillery si někdy ráda dám románek pro oddech :)

    OdpovědětVymazat
  5. Aerie mi připomněla, že bych si měla už konečně přečíst Magonii:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Něco podobného mi připomíná Věž úsvitu :D Tak ať se líbí :)

      Vymazat
  6. paneboze, to snad nemam ani za cely letosni rok :-P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já už tolik za celý rok taky mít nebudu :D Snad :D

      Vymazat
  7. Připomínáš mi mě :D Jdu do obchodu s knihami a odcházím nejméně se 2, podle toho, jak to můj bankovní účet zrovna dovolí :D Já si teď konečně po zkouškovém také našla čas na knihy, zrovna dnes jsem jednu dočetla a začala novou :)

    Jinak máš moc hezký blog, možná by tě zaujal i ten můj, budu ráda, když mě třeba budeš také ráda navštěvovat 😊 .

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně :D Já bych se teda měla začít mírnit, protože začínám nutně potřebovat novou knihovnu :D
      Děkuji :)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, vždy mi udělají radost :)

Používá technologii služby Blogger.