Úlovky ze Světa knihy 2018


Ahoj!
Květen má do konce ještě daleko, ale přesto přicházím s úlovkovým článkem už dnes. Jak nejspíš víte, ve dnech 10. - 13. 5. se v Praze konal Svět knihy. A já tam samozřejmě nemohla chybět. Letos jsem poprvé jela dvakrát, a to ve čtvrtek a v sobotu. Ve čtvrtek za nákupy a v sobotu kvůli Humbook Stage. (Bylo to skvělé. Bude-li příští rok možnost, pojedu zase.) Fotky bohužel nemám. Foťák jsem měla s sebou, ovšem ani jednou jsem na něj nepomyslela, takže zůstal po celou dobu uložen v batohu. Snad mi to prominete. 🙂 Teď už se celá třesu vám ukázat, co jsem si přivezla...

Ale předtím bych ještě chtěla poděkovat za milé setkání Verče z Bichliččina blogu, Šárce z Mého knižního ráje, Sabče z Knižní kavárny u Nely a Katce z Knižního večírku.  Moc ráda jsem vás všechny viděla a poznala. 🙂

Trochu jsem nakupovala. Dobře... trochu víc než trochu.



Moje úplně první zastávka byla u Mystery Pressu. Měla jsem u nich spadeno na Hon na mrtvého, který pro mě bude prvním setkáním s autorem, a Hladovou smečku. Ta se může zdát při pohledu na dosavadní produkci nakladatelství trochu překvapivá, neboť jde o fantasy. Jinak jsou fotky řazeny čistě náhodně, opravdu si nepamatuju, kdy jsem co koupila 😃


Pak tu máme samostatné nákupy. První na fotce je úlovek z Arga. Záhada Henriho Picka by se měla nějakým způsobem týkat knih, což je něco, na co vždycky slyším. K Metafoře jsem zamířila pro Písařku ze Sieny, která vypadá velice lákavě... A do třetice Hrob kolibříka z Joty, který jsem si vyhlídla už v jejich edičním plánu. Jota navíc má pro blogery rozhodně příjemnou slevu 50 %. Momentálně platí i na eshopu.


Jedna z dalších zastávek byla u BBartu, kde měli akci 2+1 zdarma. Vlevo je Kniha ke spálení, historický román z Anglie. Jako další mi do oka padla Valhalla Atlantida. Colinu Falconerovi u nás vyšla už řada knih, nicméně tohle bude moje první setkání s jeho tvorbou. Takže jsem zvědavá 🙂 Oltář ztraceného ráje pro mě rovněž bude premiérou. Navíc to vypadá, že se mi podařilo vybrat samostatnou knihu, nenáležející k Rollinsově sérii o Sigma Force. Do ní se chci jednou taky pustit, jen prostě nerada začínám odprostřed.  


Úlovky z Albatros Media jsou trochu chudé, buď už ty knížky mám doma (někdy i přečtené), nebo mají v následujících týdnech a měsících teprve vycházet. Pořídila jsem Zdravé svačiny do školy i do práce, protože od června nastupuji do práce, a tak knížka určitě najde využití. 🙂 Z kouře a kamene je vítězným rukopisem 1. ročníku literární soutěže Hvězda inkoustu, kterou pořádá nakladatelství Fragment.


Šťastný život mezi řádky je náhodný sobotní objev. V edičním plánu jsem na něj koukala už v době, kdy vycházel, ale pak jsem ho nějak pustila z hlavy.


Taky jsem se stavila u Brány. Návrat do Mandalaje vypadá na příběh s rodinným tajemstvím, a odehrává se v Barmě, takže prostě exotika. Kletba Vikingů nás i hlavní hrdinku přenese do dávné historie. Pákistánská princezna mě zaujala už v době svého vydání, takže doufám, že se k ní dostanu někdy brzy. 


Samozřejmě jsem nemohla vynechat zastavení u Hostu. Sníh, oheň, vinu a smrt myslím doporučovala Verča z Bichliččina blogu, tak jsem si řekla, že ji zkusím. Černé ovce a beránek boží mě zaujaly v jarním edičáku, ale pak jsem na ně lehce pozapomněla. Živel jsem na Světě knihy zaregistrovala úplně poprvé, a... jo, prostě jsem ho koupila naslepo. Stejně tak My jsme legie  a Dlouhá cesta na malou rozzlobenou planetu,  kdy mě k pořízení přesvědčila ukázka z první stránky. Od Města mečů mám doma první díl. Navíc má letos vyjít třetí, tak už bych se k němu mohla taky konečně dostat.  


Poslední iluzi jsem měla rovněž vyhlídnutou v edičním plánu. Ve čtvrtek jsem ji mezi vystavenými knihami neviděla, ale v sobotu už jo... a tak je moje. 🙂


To samé Amerikána 😃


A jsme na konci. Skoro. Poslední zastávka (minimálně v tomhle článku) je v Euromedii. Tam jsem měla spadeno na Vítr a Pravdu, kterou momentálně čtu, a blížím se k polovině.  


Taky tam měli úžasné výprodeje. Neodolala jsem Stepfordským paničkám, které možná znáte ze stejnojmenného filmu. Já ho kdysi viděla, ale nepamatuju si z něj už skoro nic. Ale kniha je prý mnohem lepší. Poslední deska by měla být vtipná akční jízda, tak se těším.


Probuzení bohové. První díl jsem sice ještě nečetla, ale to mi ani v nejmenším nezabránilo pořídit ten druhý...


Hra osudu byla další zlevněná. 


Mýty a omyly světových dějin byly taky za pár korun, tak jsem zvědavá, co se zajímavého dozvím.


Teď už jsme opravdu na konci.


Byli jste na Světě knihy? 🙂

10 komentářů:

  1. Leni, nádherná hromada úlovků, ať se ti všechny líbí a díky za milé setkání :)

    OdpovědětVymazat
  2. Trošku? :-D Budeš to mít kam dát? :-D Prostě paráda, samý krásný kousky. Nemám slov. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dokud jsem tam nebyla sama, tak jsem se celkem držela :D A teda doufám, že pro ně najdu místo :D Díky :)

      Vymazat
  3. Hon na mrtvého mě hodně láká, takže si jej mám určitě v plánu koupit. Na světě knihy jsme moc neutrácela, jelikož jsem měla v plánu spíš cestovat v ten dne po praze, takže já si odnesla pouze Sníh nebo popel. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si myslela, že nebudu moc utrácet :D A přeju, ať se Sníh nebo popel líbí :)

      Vymazat
  4. Ju, ty Myty a omyly vypadaji dobre... a Z koure a kamene jsem nejak zazdila, skoda, mohla jsem to mit i s podpisem, ale co uz... letos jsem zase spoustu veci nevedela, jako kazdy rok... pristi rok uz musim byt fakt nachystana a chci nejakou platenou tasku, asi potrebuji novy oci nebo co...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám po letošku dojem, že aby člověk stihl vidět všechno, tak je potřeba jet na víc dnů... :)

      Vymazat
  5. Tak tomu říkám pěkná hromádka :) Ono se těm slevám na Světě knihy vážně těžko odolává a minimálně po polovině těchto knih pokukuji taky :) Hezké čtení přeji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, a hlavně jak je člověk vidí naživo, tak je prostě nedokáže ignorovat :)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, vždy mi udělají radost :)

Používá technologii služby Blogger.