Tajemství balíku


Ahoj! 
Vítám vás u nového unboxingu. 🙂



Dneska rozbalíme BookBoom, což je knižní fandom box, který vymyslela Markéta z Quacker's Messy Life (QuackerCandle). Ten zářijový má téma Oh my Stars. A není inspirovaný ničím jiným, než Měsíčními kronikami! 💖

Jako první na mě vykoukl tenhle nádherný art print (první fotka).


Pod ním se schovával cestovní obal na knihu. Tedy... myslím si, že to je obal. 😃


Svíčka...


❤️


Horká čokoláda 😍


Lahev...


Dřevěná záložka.


Na závěr jako vždy všechny věci pohromadě. 🙂



Prosincové téma je Always Fully Booked, a pokud vím, zbývá už jen několik posledních kousků. Já už mám svůj objednaný. 😍

Znáte BookBoom? 🙂



6 komentářů:

  1. Já s knižními nebo fandom boxy zkušenosti nemám. Hrozně hezky se na to dívá, ale nevím, jestli bych to pak nezaložila jako lapače prachu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že zrovna tady jsou všechny věci docela praktické 🙂

      Vymazat
  2. Po knižních boxech jsem hrozně dlouho jenom koukala :) Občas byly krásné občas plné věciček, které by stejně byly jen na okrasu :D Ale ted jsem si udělala radost a mám objednaný říjnový box :) Třeba z tohohle se mi moc líbí ten přebal a svíčka . Co bych dělala s lahví ale vůbec netuším :D

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, o tomto boxu ani nevím. =) Párkrát jsem si tenkrát objednala Knihobita ale ani nevím, zda ještě funguje. Každopádně moc pěkné věcičky, brala bych je asi všechny =D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Knihobit už dost dlouho nefunguje, a dlouho u nás nic podobného nebylo, ale teď se čerstvě rozjíždí Yay books 🙂

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, vždy mi udělají radost :)

Používá technologii služby Blogger.