Tajemství cizokrajného balíku

Hezký den všem 🙂

Po hooodně dlouhé době budeme v dnešním článku rozbalovat. Co mě k tomu vede? Balíček, který dnes otevřeme, nebyl obyčejnou objednávkou, a proto myslím, že stojí za to se s vámi podělit o to, co skrýval... 



Jako první na mě vykoukla Spoiler karta.


Mýdlo inspirované Grišou (Myslím 😃 Ještě jsem se k ní nedostala. Jsou ti dva z Grišy, že jo? Když odpadla Bardugo z Humbooku, trochu jsem ji odsunula...). Nádherně voní...


Svíčka inspirovaná Stmíváním. Teď tu dobrých deset minut sedím a čichám ke svíčce. Nějak jsem mezitím zapomněla, co jsem k ní chtěla napsat... Voní hezky 😍


Sirky, abychom si měli čím zapálit svíčku. 🙂
Temper us in fire, and we grow stronger. When we suffer, we survive. - Cassandra Clare


Zápisník s citátem z The Star-Touched Queen od Roshani Chokshi.
No matter where we are, we'll always share the same Sky, we'll always be guided by the same Constellation.


Prythianské tkaničky 🙂


Připínáček s runou zamilovaných ze světa Lovců stínů.


První řada (zleva): Amar a Maya z The Star-Touched Queen, Julian a Emma z The Dark Artifices, pohled Muse of Nightmares od Laini Taylor.
Druhá řada (zleva): Rhysand a Feyre z ACOTAR, Cassian a Nesta z ACOTAR, Lazlo a Sarai z Strange the Dreamer.


Ukázka z třetího dílu série (trilogie?) The Dark Artifices od Cassandry Clare, který vyjde 4. prosince 2018. Já jsem od Clareové nic nečetla, takže mi nic neřekne, ale nevadí...


Zástěra s citátem ze Snílka Neznámého. 🙂
Dream up something Wild and Improbable. Something Beautiful and full of Monsters.


Dopis...


Druhá strana 🙂


They took her from her home.
Erased her name.
Enslaved her people.
But they can't take her dreams. 


Na konec samotná kniha... ❤️ V balíčku se skrývala Mirage od autorky Somayia Daud. Se speciální obálkou...

Anotace:
In a star system dominated by the brutal Vathek empire, eighteen-year-old Amani is a dreamer. She dreams of what life was like before the occupation; she dreams of writing poetry like the old-world poems she adores; she dreams of receiving a sign from Dihya that one day, she, too, will have adventure, and travel beyond her isolated moon.

But when adventure comes for Amani, it is not what she expects: she is kidnapped by the regime and taken in secret to the royal palace, where she discovers that she is nearly identical to the cruel half-Vathek Princess Maram. The princess is so hated by her conquered people that she requires a body double, someone to appear in public as Maram, ready to die in her place.

As Amani is forced into her new role, she can’t help but enjoy the palace’s beauty—and her time with the princess’ fiancé, Idris. But the glitter of the royal court belies a world of violence and fear. If Amani ever wishes to see her family again, she must play the princess to perfection...because one wrong move could lead to her death. 


Já myslím, že to zní zajímavě...


Dokonce podepsaná... 🙂


Všechno pohromadě ❤️
 

A na závěr upoutávka na říjnový box, který bude mít téma Beautiful Deceptions (po rozkliknutí obrázku by vše mělo jít přečíst).

 

Mám-li to nějak shrnout... jedná se o můj první FairyLoot, a musím říct, že prostě nádhera. Velké nadšení a těším se na další 😍 (a myslím, že za ty peníze to stojí)

Jak jste na tom vy a knižní boxy?


11 komentářů:

  1. Ta kniha vypadá skvěle a závidím mýdlo Mala a ALiny, Alinu prostě žeru :D .. Já si už žádný knižní box po pravdě dlouho neobjednala, asi bych to měla napravit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naživo vypadá ještě skvěleji. Já jsem si právě taky dlouho žádný neobjednala (vlastně od doby, co Knihobit skončil), a FairyLoot jsem chtěla zkusit už dlouho... :) Myslím, že příští téma vypadá taky dobře :)

      Vymazat
  2. jako vypada to moc krasne, hlavne svicky a tak... ale na druhou stranu spousta veci, ktere bych nemela kam davat...

    OdpovědětVymazat
  3. Teď nad tímhle boxem hodně uvažuji :) Moc mě láká ho vyzkoušet. Půlka věcí je v něm naprosto úžasných a krásných, ale s druhou půlkou zase nevím co bych dělala.Svíčka a kniha jsou super. Ale co bych dělala s tkaničkami nebo připínáčkem teda nevím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tkaničky si hodlám dát do bot :D Já ho právě taky chtěla zkusit docela dlouho, a teď se našlo téma, které mě oslovilo a jsem spokojená :)

      Vymazat
  4. Já jsem tohle ještě nezkoušela a nevím, jestli bych se sama odvážila - ale takhle se na to kouká fakt moc pěkně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Momentálně to vypadá, že podobný box bude i v češtině :) Yay books jsem zaznamenala teprve nedávno, a ještě jsem ho nezkoušela, protože tu knihu, co tam byla v aj, jsem zrovna akorát vyhrála v češtině. Ale do budoucna to chci prozkoumat :)

      Vymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Osobně jsem o těchto balíčcích slyšel, ale nezaujaly mě. Rád si to, co čtu, vybírám sám. A žádný další extra obsah můj názor nezmění :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám ráda překvapení. :) A taky ráda dostávám knížky :D Jinak si knihy prakticky vždy vybírám sama, ale na knižních boxech se mi líbí i třeba to, že nevím, co bude uvnitř.

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, vždy mi udělají radost :)

Používá technologii služby Blogger.