Květnový kniholov

Květen utekl jako voda a tak nadešel čas představit si knížky z dalšího kniholovu! :-)

Mou sbírku knih od Jarmily Loukotkové doplní Liána smrti, což by měl být dobrodružný román pro mládež, dále dívčí román Vstup do ráje zakázán, historický román Bůh či ďábel z dob Johanky z Arku a Medůza.


Mou další oblíbenou spisovatelkou je Marianne Fredriksson, povedlo se mi sehnat její knihy Anna, Hanna a Johanna a Podle Máří Magdalény a ještě knihu Soukromý život Heleny Trojské od Johna Erskina (poslední dvě jmenované jsem četla již dříve a velice doporučuji). 


Na Vzpouru oceánů od Franka Schätzinga jsem zvědavá, na Databázi má docela dobré hodnocení...


V článku Tajemství balíku jsem se zmiňovala o knize Ztraceno v písku. Dneska jsem ji dočetla a můžu vám říct, že byla fakt dobrá! (čemuž přisvědčuje i skutečnost, že jsem ji dočítala na jeden zátah ve dvě (nebo ve tři? už nevím) ráno). Již brzy se vás o tom pokusím přesvědčit v recenzi. :-)   


Poslední trojice je poněkud nesourodá, jak na autory, tak na žánry :-) Ta modrá (která mi téměř splývá s povlečením :-D) je Marťanská kronika/451° Farenheita ("Farenheita" jsem četla v jiném vydání, takže doporučení připojím jen k němu, za Marťanskou kroniku neručím :-D ) Z prostřed vás sleduje Kamenné oko od Thomase Thiemeyera (taky jsem četla, taky doporučuji) a skupinku uzavírá Píseň pro Nerona od dalšího Thomase, tentokrát Holta.


No a tyhle už znáte, takže ty zbylé sem již zařazovat nebudu. :-)


Pokus o pyramidu :-D


 Knížky se tentokrát nedaly naskládat do jednoho komínku, tak jsou ve dvou. :-)


Co zajímavého jste za květen přečetli nebo pořídili vy? :-)

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře, vždy mi udělají radost :)

Používá technologii služby Blogger.