Tajemství balíku

 Balík. Copak je asi uvnitř? 


Tak jo, už vás nebudu dál napínat...


Ha! Kniha!



 A nebo ještě chvilku ano :-P



Dobře, dobře! Teď už se to vážně dozvíte! :-) 
Na první fotce vidíte Křižáckou trilogii od Jana Guilloua (netuším, jak se to skloňuje)



Mou knihovničku také obohatí Zakázaná archeologie od Reinharda Habecka a Klause Dony. O téhle knížce vím už hrozně dlouho (a celou dobu si ji chci přečíst, ale koupit si ji mě napadlo teprve teď). Často na ni odkazovali v Enigmě (časopis o záhadách, nadpřirozených jevech, ezoterice,... odebírala jsem ji přibližně v letech 2009 - 2012 - jen pro představu, jak dlouho se k přečtení chystám :-D)  



Od Ivany Špičkové si chci něco přečíst už dlouho, teď se mi doma sešly dokonce dvě knihy (tou druhou je Ztraceno v písku) Jsem na ně moc zvědavá a doufám, že nebudu zklamána. :-)



 Pro dnešek je to vše, ale brzy se můžete těšit na další! :-)



Tento článek je můj jakýs takýs první pokus o unboxing. Mně osobně přijde zajímavější jeho video forma, ale tu zkusím až někdy příště... :-) 


1 komentář:

  1. Takový balíček by mi taky klidně z fleku mohl přijít (ačkoliv Špičkovou uz mam). Moc se těším na její letošní novinku :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, vždy mi udělají radost :)

Používá technologii služby Blogger.