Přečteno za únor


Ahoj, mám tu pro vás nové Přečteno 🙂

Měsíc jsem začala s Řekami Londýna, které mi zůstaly ještě z ledna. Byly se mnou až do půlky února, protože jak jsem říkala někde dřív, novou knihu většinou otvírám až ve chvíli, kdy dopíšu recenzi na tu předchozí. Vzhledem k tomu, že jsem za ty tři týdny stihla skoro zapomenout, o čem první polovina byla, k nim bohužel recenzi nemám a tak se své dojmy pokusím shrnout tady a teď. Kniha se mi četla velice dobře, autorův humor mi taky sedl a vlastně tak nějak nemám, co bych vytkla. Řeky Londýna u mě mají 4* a já se těším, až se pustím do dalších dílů (není to však takové to těšení, kdy bych je potřebovala číst nutně a hned).

Jako další přišla na řadu Temná tání, druhý díl Smrtné zimy. Po jejím dočtení jsem váhala, zda se do druhého dílu vůbec pouštět. Nicméně zvědavost nakonec zvítězila... Druhý díl se drží na úrovni toho prvního: tzn. nečekejte žádný zázrak. I v Temných táních mi tamní svět přišel značně nedokreslený, styl psaní nezajímavý a hlavní hrdinka na zabití. Kniha ode mně dostala 2* a recenzi najdete tady.

V závěru měsíce jsem se pustila do Štvanice, která se rovněž drží úrovně prvního dílu... tentokrát ovšem v pozitivním smyslu slova. Štvanice, stejně jako Podfuk, byla skvělá akční jízda plná slovních přestřelek mezi Nickem a Kate a... podfuků. Přičemž ten stávající je zatím největší akcí, do níž se jejich tým pustil. Já osobně jsem si tuhle sérii hodně oblíbila a tak doufám, že Mystery Press u nás její vydávání nezabalí. Jasných 5* a moc těším na další díl...    


To by bylo u mě za únor vše. Jak bylo u vás? 🙂 

10 komentářů:

  1. Hezká hromádka, Leni. Ale tedy musím říct, že už jsem asi rozhodnutá oželet Smrtnou zimu. kdysi jsem ji docela chtěla, pak to nějak zapadlo, teď s tím druhým dílem jsem si říkala, že si to pořídím... No a asi spíš ne. Hlavních hrdinek na zabití mám i bez těchto knih dost :D Měj se krásně a ať se v březnu daří :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Buď v klidu, vynecháním Smrtné zimy o nic nepřijdeš...

      Vymazat
  2. Řeky Londýna jsem četla asi před rokem, a musím říct, že na mě kniha valný dojem neudělala. Temná Tání jsou kapitolou samotnou o sobě, takže se jdu kouknout na tu recenzi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se Řeky Londýna docela líbily, ale je fakt, že se nezařadí k mým nej knihám.

      Vymazat
  3. Jsem zvědavá na recenzi Štvanice, já do ní nakonec nešla, protože jsem se obávala t= vtipné stránky knihy :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi tě zklamu, ale na Štvanici recenze nebude, už jsou to tři týdny a vypařila se mi spousta detailů. Ale mám recenzi na Podfuk, vyšla myslím loni v červenci :) Navíc bych stejně doporučila začít jím :)

      Vymazat
  4. O Štvanici jsem zatím doteď neslyšela.. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Knihy znam od videni. Do Smrtne zimy jsem se nepoustela kvuli spatnym hodnocenim. Takze jsem tak nejak ignorovala i druhy dil...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že vynecháním Smrtné zimy o nic nepřicházíš...

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, vždy mi udělají radost :)

Používá technologii služby Blogger.