Úlovky z knihovny 7

Ahoj, po dlouhé době tu máme Úlovky z knihovny ☺

Tentokrát jsem si přinesla dvě pokračování, z jejichž prvních dílů jsem nebyla úplně nadšená. Ale než je úplně zatratím, chtěla jsem jim dát ještě jednu šanci. Co přesně mi na nich vadilo si můžete připomenout tady a tady. Doufám, že druhé díly budou lepší... a že neskončí vrácené nepřečtené, protože to se klidně taky může stát. Znám se. 😃


Četli jste některou z knih? 

10 komentářů:

  1. Já četla Volání kukačky a to mě příliš nenadchlo, takže do dalších dílů jsem se zatím nepouštěla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Původně jsem taky neměla v úmyslu pokračovat, ale na konci roku jsem vyhrála třetí díl, tak chci zjistit, jestli budu dokupovat nebo vyřazovat.

      Vymazat
  2. Tak jsem zvědavá, zda Tě některé pokračování přesvědčí :) U mě v knihovně pořád straší ten Hedvábník, už se do něj musím taky pustit :)

    OdpovědětVymazat
  3. Četla jsem Temná tání a jsem zvědavá, jak se ti bude kniha líbit :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé, na knížku Temná tání jsem doopravdy zvědavá a hodně mě láká! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem na ni zvědavá, snad bude lepší než Smrtná zima :)

      Vymazat
  5. Hodvábnik je výborný, ak ti nesadlo Volanie Kukučky, tak práve Hodvábnik by mohol, lebo je akčnejší a je z prostredia spisovateľov čo som ja veľmi oceňovala :-) Uži si čítanie :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, vždy mi udělají radost :)

Používá technologii služby Blogger.