Vánoční knižní TAG

Na TAG jsem natrefila na blogu Adelle's World of Books a prostě jsem ho nemohla nevyplnit...

1) Stromek - Jakou knihu by sis nejvíce přála najít pod stromečkem?
Tentokrát jsem si žádnou nepřála (stejně si je vybírám a objednávám sama a pak mi je akorát někdo - většinou babička - zaplatí) (jako ne že bych nebyla ráda, ale chybí mi tam to překvapení). Ale už dlouho jsem toužila po Hedvábném stromu od Juliana Stockwina, tak jsem si o něj napsala Martinusu na recenzi ☺

2) Rodina - Se kterou knižní postavou bys nejraději strávila Vánoce?
Nevím…

3) Ozdoby - Jakou knihu sis koupila pouze kvůli obalu?
Asi dva nebo tři roky nazpět jsem byla na praxi v knihkupectví a měli tam takové to velké společné vydání Stoletého staříka a Analfabetky. A tak jsem pořád chodila kolem (hlavně nenápadně), brala knížku do ruky, listovala v ní… jo, (s)prostě jsem ji osahávala. Až jsem si ji pak na ty důvěrnosti pořídila domů. 😇😈

4) Koledy - Která kniha ti vlezla do hlavy a nemohla jsi na ni přestat myslet?
Určitě jich bylo víc, ale já řeknu jedinou: Kostičas. Nejen proto, že mám poslední dobou chuť ho zase otevřít. Ale já to vydržím. Budu silná. Další čtení bude až příští podzim, kdy vyjde třetí díl 💕  

5) Dárek - Která kniha ti přinesla největší překvapení?
Tady asi pár lidí překvapím, protože… Cinder. Když jsem ji poprvé viděla, říkala jsem si: „Popelka? Kyborg? Co to je proboha za blbost…“ Pak jsem ji jednoho dne zaznamenala na Databázi a viděla všechny ty nadšené komentáře. A tak se mi do hlavy začala plíživě, nenápadně vkrádat myšlenka: „Že bych si to taky přečetla, ať vidím, co na tom všichni vidí?“ Chtěla jsem si ji půjčit z knihovny. Jenže. Oni ji neměli. Takže když jsem se pak dostala k poukázce na nákup v Egmontu (někdo nabízel, protože nevyužije), tak jsem neváhala, objednala všechny dostupné díly a modlila se, ať se mi to líbí. Mé přání bylo vyslyšeno… a časem se lehce pozměnilo na „ať už ta Winter proboha vyjde“ 😃

6) Pohádky - Jaká je tvá oblíbená dětská knížka, ke které se ráda vracíš?
Já si většinu svých dětských knížek nepamatuji. Velice ráda jsem měla Kočičiny kocourka Damiána od Václava Čtvrtka, ale od té doby jsem ji četla jen jednou (zhruba před rokem), takže to s ní nemám tak, jak je to v otázce myšleno. Ale těším se, až si připomenu Posledního drakobijce (a že to nejspíš udělám brzy), protože ten příběh je kouzelný 💚 Já vím, je to spíš YA, ale rozhodně jedna z těch lepších.  

7) Sníh - Jakou knihu bys nejradši zahrabala hluboko do sněhu a proč?
Podivuhodná cesta fakíra, který uvízl ve skříni z IKEY. Protože to byla taková kravina, jakou svět ještě neviděl (a nejspíš jen tak neuvidí). I když, autor prý napsal další knihu…

8) Zvoneček - Jakou knihu je nejlepší číst o Vánocích a proč?
Přiznám se, že jsem žádnou knihu s vánoční tématikou asi ještě nečetla. Jediná, kde si vybavuju, že se v ní slavily Vánoce, je První od Kiery Cass. Ehm. Takže asi tak 😄 Mně je celkem jedno, jestli čtu knihu, která se odehrává v zimě třeba v létě nebo naopak.


…a jak byste odpovídali vy? 😉


Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře, vždy mi udělají radost :)

Používá technologii služby Blogger.