Tajemství balíku 4

Od posledního Tajemství balíku neuplynulo moc času (asi deset dnů) a já tu jsem s novým. 
I tentokrát to bude, abych tak řekla "kusovka", protože tak jako posledně je knížka jenom jedna. Ale zato moc dobrá... :-)




A zase budu napínat... :-)


Mou knihovnu od nynějška rozšíří Desátý dar od Jane Johnson. 
Ano, ten Desátý dar, který jsem posledně vychvalovala v recenzi na Dalekou zemi od Charlotte Thomas. Jenom když už jsme u těch recenzí... chtěla bych vás požádat o strpení, protože teď v lednu mám zkoušky a další zvládnu nejdřív v únoru. Ještě prozradím, že na únor (nebo na březen, to ještě nevím) chystám jedno veliké překvapení... :-)


A málem bych zapomněla.... Ačkoli jsem to původně neměla v plánu, nakonec jsem se rozhodla jinak a v březnu pojedu do Zlína na Van Canto! :-) 

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře, vždy mi udělají radost :)

Používá technologii služby Blogger.