Kniholov za duben

Ahoj všem :) Konec jednoho měsíce znamená začátek druhého a začátek nového měsíce znamená nový Kniholov :) Dost stručný, přiznávám, ale sedím nad tím už několikátý den a nějak to prostě nejde...



Jako první mi v květnu přišla od Mystery Pressu kniha Dřív než ji najde.


Následovala ji Kdo jinému jámu kopá, za niž také vděčím Mystery Pressu.


Za knihu Sněhurka jablka nebaští chci moc a moc poděkovat spisovatelce Petře Stehlíkové, která mi knížku poslala. Zatím jsem přečetla jenom prvních pár stránek, ale už teď si troufnu tvrdit, že se mi to bude hodně líbit. Pokud jste snad po knize také zatoužili, tak vězte, že máte smůlu, další výtisky už Petra nemá.  


V dubnu mi taky přišly poukázky od Favi. Dlouho jsem se nemohla rozhodnout, co si vyberu, ale pak jsem si vzpomněla, že už dlouho toužím po Zakázaném přání od Jessicy Khoury a bylo jasno. A když bylo ve výhodném balíčku s Počátkem (ten byl na Martinusu za 110,-), nad kterým taky uvažuju dost dlouho, nebylo nad čím váhat. U Zakázaného přání mě jen zarazilo, jak je tenoučké...


V závěru měsíce mi dorazila i Múza, o kterou jsem poprosila Martinus. Jsem zvědavá, co na ni budu říkat :)

                                  

V dubnu se mi taky podařilo vyhrát. A to nic menšího, než Víkendovku u CooBoo. Přiznám se, že jsem tomu nemohla nejdřív uvěřit. Když už jsem uvěřila, že tam fakt je můj komentář a pod ním opravdu moje jméno, nastal drobný problém: Co si vyberu? Od CooBoo toho chci tolik! Nakonec jsem si vybrala autorku, jejíž knihy má spousta z vás v oblibě a od níž jsem už delší dobu chtěla něco zkusit: Sarah J. Maas. Rozhodla jsem se pro Dvůr mlhy a hněvu... Dejá vu? Zdá se vám, že tahle slova už jste u mě někdy četli? Nezdá, já vyhrála další. 😂




 A na závěr již tradiční otázka... Jaké knihy přinesl duben vám?                                 

9 komentářů:

  1. Na Zakázané přání jsem taky koukala a když jsem viděla poměr stránek k ceně (v knihkupectví 349!), tak jsem si raději vybrala něco jiného...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravda, ta cena je neskutečná, ale s tou poukázkou to dohromady
      za obě knihy vycházelo na nějaké dvě stovky. A to už docela jde...

      Vymazat
  2. Moc pěkné kousky :) Kdo jinému jámu kopá mě hodně láká :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné přírůstky! :)
    Dřív než ji najde právě čtu a jsem fakt zvědavá, co se z toho vyklube :)
    Zakázané přání a Dvůr jistojistě plánuji :)
    Užij si čtení :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Na zakázané přání jsem taky dost zvědavá :)

      Vymazat
  4. Moc pěkné přírůstky :) Zakázané přání jsem si v dubnu pořídila taky a Dřív než mi najde jsem získala k recenzi :) První kniha byla vynikající, Dřív než ji najde mě trochu zklamala :) Hezké čtení přeji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Zakázané přání jsem opravdu zvědavá, zatím jsem nečetla jediný negativní ohlas :)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, vždy mi udělají radost :)

Používá technologii služby Blogger.