Tajemství balíku 23 - Knihobit

Ahoj, vítám vás srpnového knihobitího balíčku. Tedy aspoň myslím, že je srpnový... no prostě u toho nejnovějšího. Moc se omlouvám za fotky, které jsou tentokrát trochu tmavé, ale fotila jsem v kavárně a byla tam tma.


Balicí papír.


Tradiční dopis...


Časopis Vlastní cestou, praktická taška ("to modré") a nízkosacharidový nápoj. Ještě jsem ho neochutnala, ale až tak učiním, určitě to sem dopíšu. Tak už jsem ochutnala... a jako dá se to pít, takže asi dobrý.


A na závěr knížka. Pokud jste četli Kniholov za srpen, nebude již pro vás překvapením. A pokud ne... V balíčku jsem měla Kulku od Mary Louise Kellyové, která mě zaujala už v době, kdy vyšla. Četl jste ji někdo?


A co přinesl Knihobit vám? Pochlubte se! :) 

10 komentářů:

  1. Koukam ze knihobit uz neni co driv :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel, musím připustit, že se dost pohoršili. Posledně tam bylo frisbee a pláštěnka... Kde jsou záložky? Poukázky na slevy? Ty hlavně =D Ale teď vážně. Veliké zklamání.

      Vymazat
  2. Také mi přijde, že to za tu cenu dost šidí... :-/
    Přeji pěkné čtení :-), Míša
    www.kniznidenicek.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem jim fandila docela dlouho, ale je fakt, že tohle je dost málo. Děkuji :)

      Vymazat
  3. Já si nikdy knihobit neobjednávala, nemám zrovna v lásce překvapení, kdy mi kniha nemusí sednout. Ale v posledních pár měsících jsem na něj slyšela docela stížnosti. A za tu cenu to zas takový zázrak není. Což je škoda, nápad je to senzační, jen realizace už značně pokulhává. :o/ Ať se kniha líbí! Já ji teď vídám docela často, ale ještě tak nějak nevím, co si o ní myslet. Anotace je vážně nápaditá, ta mě hodně zaujala, ale já bych k tomu potřebovala nějakou vztahovou romantiku... Takže se těším na recenzi a ať se kniha krásně čte. ,o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to já zase překvapení ráda mám, ale teď se opravdu moc nepředvedli. Určitě dám vědět, jaká knížka byla :)

      Vymazat
  4. Pořád jsem váhala, jestli Knihobita objednat nebo ne, ale podle balíčků, které vídám na internetu jsem dospěla k názoru, že to asi budou pouze vyhozené peníze.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už asi taky nebudu objednávat... rozhodně nějakou dobu. Je to škoda, hlavně jejich.

      Vymazat
  5. Super balíček, knihu Kulka bych si moc přála! :) Bohužel mi Knihobit příjde docela drahý, takže jsem si ho ještě neobjednávala :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oproti tomu, co pamatuji ze začátku, mi až zas tak super nepřijde. Já si obvykle beru předplatné, které vyjde o něco výhodněji :) Ale další si v tuhle chvíli pořizovat nebudu.

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, vždy mi udělají radost :)

Používá technologii služby Blogger.