Vyhlášení výsledků soutěže

Mám pro vás dobrou zprávu: už znám výherce! Předně bych chtěla poděkovat všem za účast a těm, co neuspěli, vzkázat: nezoufejte, třeba to vyjde příště... ;-) 

A kdo tedy může začít skákat radostí ke stropu? 

Hlavní výhra poputuje k SeaBook, jejíž komentář mě zaujal nejvíc. Bylo v něm vidět, že je z knihy opravdu nadšená :-) A já se už teď těším, až se pustím do Nocte!

Vzhledem k tomu, že ostatní výhry jsou stejné, pořadí dalších výherců bude náhodné. Nemusíte tedy řešit, jestli jste druzí, třetí nebo pátí. Tedy pokud nejste ze Selekce :-P

Další knížka zásobí Ondrův knižní špajz

z jedné se taky může těšit Bichlička,


taky Sabi z Knižní kavárny u Nely se může začít radovat

a výčet jmen výherců uzavírá Peetuliska.

Všem výhercům gratuluji a doufám, že se vám Uvězněni budou líbit :-) Já zase pro změnu doufám, že knihy, které jste doporučili, se budou líbit mně ;-) 

Jistě hoříte zvědavostí, které další knihy tedy vedle Nocte budu číst... čeká mě Zahrada kostí, Čokoláda, Nástroje temnoty a Hra věží. Psáno v pořadí jmenovaných :-)

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře, vždy mi udělají radost :)

Používá technologii služby Blogger.