Ráno jako každé jiné?

Říkala jsem si, že se s vámi zase jednou podělím o svůj literární výtvor. Tentokrát půjde o pokus o fejeton  s námětem o pověrčivosti. Normálně mě slova "pátek třináctého" nechávají v klidu, ale když dnes shodou okolností nastal... O:-)

Je pátek. Třináctého, jak si stačím vzápětí uvědomit. Vyhrabu se z postele a příliš pozdě mi dojde že jsem vstala levou nohou. To zas bude den...  Ještě, že toho dneska ve škole moc nemáme. Když už jsem tedy vzhůru, půjdu  si nachystat snídani. Jdu ke stolu a nesu si pití. Ovšem i během tak krátké cesty se prostě musí něco stát. Náš kocour (černý jak noc, mimochodem) má zrovna bláznivou náladu a tak lítá po bytě jak neřízená střela. Už to vypadá, že má namířeno do ložnice...na poslední chvíli si to však rozmyslí a plnou rychlostí mi vletí pod nohy. Takže mi samozřejmě sklenice vyletí z ruky, její obsah (naštěstí jen voda) obloukem nahodí nedávno natřenou zeď. Rozletí se na tisíc kousků. Kocoura žádný nezasáhne, protože se stihl zašít do původně zamýšlené ložnice. Musím uklidit tu spoušť, navíc tak trochu nestíhám. Útěchou mi může být, že střepy prý přinášejí štěstí. Zatím to vypadá,  že ho dnes budu potřebovat víc než kdy jindy.
Když vybíhám z domu, jsem zhruba deset minut ve skluzu. Autobus mívající obvykle dvě tři minuty zpoždění, dnes jede samozřejmě včas. A tak dobíhám na kraj kopce, jen abych viděla, jak zavírá dveře a přesouvá se k následující zastávce. Další mi jede za čtvrt hodiny. Pokud vůbec, protože dneska už bych se vážně nedivila ničemu. A to je teprve ráno. Zvažuji, jestli dnes nemám radši zůstat doma... Nevím. Ale můžu přemýšlet přinejmenším do té doby, než mi pojede další autobus.


Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře, vždy mi udělají radost :)

Používá technologii služby Blogger.