Tajemství balíku 6

Po krátké době vás opět vítám u Tajemství balíku. Tentokrát jsou dva :-)


A jsou taaak fotogenické... =D


Vyzbrojila jsem se nůžkami a vrhla se na ně. Ten větší v sobě ukrýval trilogii Usirova tajemství (I., II., III., IV.od (francouzského egyptologa) Christiana Jacqa. Trilogie obsahuje knihy Strom života, Spiknutí zla a Ohnivá cesta. Přesněji řečeno, ona je to vlastně ve skutečnosti tetralogie, jenže čtvrtý díl u nás nevyšel. A obávám se, že po jedenácti letech už ani nevyjde.


No a ve druhém jsem našla Apokalypsu podle Marie od Patricka Grahama. Je to volné pokračování titulu Evangelium podle Satana, který vám v některém z nejbližších unboxingů také ukážu. Pořízení Apokalypsy podle Marie pro mě představuje novou zkušenost, protože jsem k ní přišla díky Bichličce a vyzkoušela si tak knižní výměnu (výměnu knih). Jde o zajímavou alternativu ke klasickému obchodu a šla bych do ní i podruhé. "Apokalypsa" navíc spadá do žánru, kterému já říkám konspirační thriller a tenhle druh knížek mám moc ráda a je to přesně něco pro mě. :-)  


A to je pro dnešek vše. Brzy zase ahoj! :-)


3 komentáře:

  1. Takový novinový balíček :-D no jsem ráda, ze se ti knížka líbí. Mě naše výměna moc potěšila.
    Navíc moc moc chválím název článku - jsem hrozný vlastenec a nezamlouva se mi poanglictovani všeho - unboxing, book haul, re-reading,..... vždyť to jde i český! A "Tajemství baliku" zní krásně ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, vždy mi udělají radost :)

Používá technologii služby Blogger.