Tajemství balíku 3

Po dlouhé době jsem zpět s novým Tajemstvím balíku. No... spíš balíčku. Vím, není toho moc, ale Kniholov bude o poznání lepší. :-)


Balíčku, balíčku, co v sobě ukrýváš?



 Knihu. Ale jakou?



Ale jakou! Faraonův komplot je románem od Philippa Vandenberga, což je autor, u něhož při hledání dobré knihy nemáte moc šancí sáhnout vedle. Tuhle tak propagačně znějící větu jsem si nepřečtla v žádné anotaci. Skutečnost je taková, že od Vandenberga mám (až na jeden případ) přečteno vše, co mu u nás kdy vyšlo. Takže si taková tvrzení můžu dovolit vypouštět =D



3 komentáře:

  1. Moje oblíbené knihy od V.jsou Páté evangelium a Sixtinske spiknutí :-) a co tvoje?

    OdpovědětVymazat
  2. Král z Luxoru na prvním místě, následuje Hetéra, Osmý hřích a Purpurové stíny.

    OdpovědětVymazat
  3. Jooo Hetera je taky pěkná, ale Akce Farao me zklamala

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, vždy mi udělají radost :)

Používá technologii služby Blogger.