Tajemství balíku 2

Opět vás po čase vítám u dalšího Tajemství balíku! :-) 

Tentokrát jsou dva. Dostala jsem je za zdárné složení maturitní zkoušky :-)



Chvilka napětí...



Konečně se budu moct pustit do Glattauera! Zleva Navždy tvůj, uprostřed Dobrý proti severáku/Každá sedmá vlna a vpravo Není zač.



Trocha duchovna bude vnesena do mého života knížkami Zapomenutá tajemství hovorů s Bohem od Gregga Bradena (před nějakou dobou jsem četla jeho knihu Hluboká pravda a řeknu vám... to bylo něco - moc doporučuji. I když ne každý věci v ní psané bude asi ochoten přijmout...) a Meditace od Briana L. Weisse. 


 

V závěrečné trojce jako první vidíte Atlantský gen, jehož autorem je A. G. Riddle a jehož anotace mě zaujala na první přečtení. Druhá je Nejkrásnější, novela k Měsíčním kronikám od Marissy Meyerové. Poslední je Nebra od Thomase Thiemeyera. Tu jsem jako jedinou četla a určitě i několikrát doporučovala. No a jestli ne, tak to dělám teď. :-)

Všimli jste si toho? Nevím čím to je, ale pokaždé, pokaždé, když se rozhodnu fotit knížky na blog, je venku pod mrakem (všimnout si toho můžete, protože jsou tmavé fotky). Tak třeba tyto fotky jsou pořízené v devět ráno (chci tím jen říct, že nefotím večer, kdy je logicky tma).
Zvláštní, že? :-D

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře, vždy mi udělají radost :)

Používá technologii služby Blogger.