Vrahova modlitba

Vrahova modlitba je poslední příběh, kde nám Ariana Franklin umožňuje  se setkat s Vykladačkou smrti Adélií Aguilarovou. A nejen s ní. Taky se všemi ostatními postavami. Tentokrát si král pro Adélii vymyslel, že bude doprovázet jeho dceru Johanu do Sicilského království, kde se má vdát za Viléma II. Adélii toto nové pověření přijíždí oznámit Rowley a učiní tak způsobem jemu vlastním. Pro Adélii je tento úkol tím těžší, že bude muset jet bez Allie. Takže se okamžitě pohádají. Mimo jiné i proto, že pan biskup zařídil, aby Allie po dobu jejich nepřítomnosti (tedy skoro rok) bydlela v pevnosti Sarum, společně s Gyltou a královnou Eleonorou + jejím dvorem. Adélii to naštve, protože královnu nepovažuje zrovna za nejvhodnější společnost pro svou dceru. Myšlenka na cestu se ovšem nezdá být tak strašná, když si uvědomí, že by po mnoha letech mohla opět vidět své rodiče.


Vrahova modlitba se opět výborně četla. Jak jsem již řekla na začátku, jde bohužel o poslední díl této série. Nejvíce mi asi budou chybět dialogy mezi Adélií a Rowleym. Pana biskupa jsem si vůbec oblíbila... :-) Jinak jsem nad Adéliiným chováním chvílemi kroutila hlavou. Vůbec si nepřipouštěla, že by po ní mohl někdo jít. Natož vrah. A ten konec, za ten jsem měla chuť škrtit. Autorka rozepíše sérii a klidně si umře! (prosím, neberte mě vážně) Existuje mnoho možných cest, po kterých by paní Franklinová mohla svou hlavní hrdinku nechat jít. Závěrem...nenechte se odradit mou recenzí a knížku si určitě přečtěte.

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře, vždy mi udělají radost :)

Používá technologii služby Blogger.