Přečteno za červenec


Zdravím!

Po měsíci (ehm, po dvou, trochu se to protáhlo) vás opět vítám u nového Přečtena, tentokrát za červenec.


Jako první jsem svou pozornost zaměřila na Nezadanou, která je záležitostí tak na hodinku. Maximálně dvě. Ale to už byste museli číst (= prohlížet obrázky) fakt pomalu. Hodnotím 3*.


Následoval Caraval, který v době vydání četli snad všichni. A všichni z něj byli nadšení. Tedy... až na mě. Začnu tím, že se četl opravdu dobře. To je pravda. Ale... po tom velkém humbuku kolem knihy jsem prostě čekala něco víc. Líbily se mi na něm ty emoce vyjádřené barvami, ale jinak bohužel knížku shledávám jako těžký průměr. 3*. 



Pak jsem vzala do ruky Plíseň. Pokud si vzpomínáte, můj názor na Ódinovo dítě byl ne úplně kladný. Jak si vedl druhý díl? Podstatně lépe. Zatímco u ÓD mi dělalo problém se ke knize vrátit, v případě Plísně jsem se nemohla odtrhnout. Což je značně vítaný problém. 🙂 A víc vám k ní neřeknu, protože bude recenze. Ještě dneska, slibuju. Srpen jsem měla časově hodně náročný, ale teď začnu dohánět všechny resty. Jinak, málem bych zapomněla... hodnotím 4*.     

Jako poslední v červenci byla přečtená Siréna od Kiery Cass. Po Selekci jsem čekala další milou oddechovku... a nedočkala jsem se. Nenáročné to bylo, ne že ne, ale nebavila jsem se. A to tak, že jsem se nudila. V jednu chvíli (kolem sté stránky) jsem dokonce zvažovala, že knihu odložím. To jsem sice nakonec neudělala, ale kdyby ano, vůbec o nic bych nepřišla. A ten konec? Posledních asi sedmdesát stran jsem nemyslela na nic jiného, než "kdy jim to už konečně proboha dojde?". Za mě bohužel nedoporučuji, ztráta času. Hodnotím 2*.





Které knihy v červenci potkaly vás?

2 komentáře:

  1. Jsem ráda, že ne jsem jediná, kdo nestíhá. :)) můj červenec byl na čtení jedním z těch slabších. :) Jinak knihy vypadají skvěle všechny a Plíseň a Caraval bych si vážně chtěla přečíst. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Plíseň je super, Caraval a Siréna bohužel zklamaly. Pokusím se na ně dopsat recenze, ale radši nic neslibuji. :)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, vždy mi udělají radost :)

Používá technologii služby Blogger.