Přečteno za únor

Ahoj! 😎😀

Nejkratší měsíc v roce je za námi, a já bych vám ráda představila knížky, které se mi během něj dostaly do ruky.



První přišla na řadu Skleněná past. Na knihu jsem se neskutečným způsobem těšila, ale bohužel jsem měla co dělat, abych ji dočetla. Recenze tady a hodnotím 1* (ovšem tuhle si autor za rámeček nedá).


Následující dny jsem trávila s Mou Lady Jane, a řeknu vám, to byla jízda. Knihu jsem si neskutečně užila a už teď se nemůžu dočkat, až autorky společně spáchají další knížku. Bude se jmenovat My Plain Jane a svou pozornost tentokrát zaměří na Jane Eyrovou. Doufám, že ji Fragment vydá. 😀 Hodnotím 5* a totální nadšení. A boží obálka.  (A jestli někdy budu mít koně, pojmenuju ho Gifford.)


Poslední únorový týden jsem trávila s Fajou, na kterého jsem se neskutečným způsobem těšila od chvíle, co jsem otočila poslední stránku Naslouchače. A teď jsem se konečně dočkala. Očekávání byla obrovská. Naplnil je však Faja? Protože znáte to: na něco se hrozně moc těšíte, a pak býváte stejnou měrou zklamáni. Můžu vás ujistit, že v tomhle případě rozhodně nebudete. Na portálu Chrudimka se před několika dny objevil rozhovor s Petrou Stehlíkovou, a já doufám, že třetí díl nebude poslední. Opravdu moc... Hodnotím 5* a nutně potřebuju další díl.



To by byly moje přečtené knížky. Co zajímavého jste objevili vy? 🙂 

12 komentářů:

  1. Já měla neplánovaně měsíc plný silný, dojemných příběhu... takže jsem si pobrečela. :) Jinak Lady Jane mě zajímá hodně a ráda bych si ji co nejdřív přečetla. Čtu na ni samé pozitiví ohlasy a námět mi přijde naprosto super. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je skvělé :) A přeju, ať se ti Lady Jane líbí :)

      Vymazat
  2. Skvělé shrnutí! :)
    Mou Lady Jane mám taktéž v plánu, ale hrozně se mi nelíbí česká obálka, takže si asi pořídím originál :D
    No a k Naslouchači bych se také mohla konečně dostat :D
    Měj se hezky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se naopak česká obálka hrozně líbí, rozhodně víc než původní :D
      To zvládneš, než vyjde třetí díl :D
      Díky, ty taky :)

      Vymazat
  3. Teď mám menší čtecí krizi, takže jdu sáhnout po Lady Jane, už mi tu týden leží a nemůžu jí dál odkládat. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ani nemluv, Faja skoncila tak, ze jsem se malem rozbrecela nad predstavou, jak dlouho zase budeme cekat... :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkné shrnuté :) Z tvého výběru jsem četla jen Skleněnou past a taky nejsem moc nadšená. Ale rozhodně se chystám na Mou lady Jane, ta vypadá vážně jako skvělé čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, tak to budu zvědavá na recenzi :) Ať se Lady Jane líbí :)

      Vymazat
  6. Dost se mi zalíbila kniha Skleněná past, měla bych si ji už pořídit.. Skvělý článek, přidávám se do pravidelných čtenářů. Čtení zdar!

    Knihokopka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, vždy mi udělají radost :)

Používá technologii služby Blogger.