Kniholov za leden

Ahoj! Teď tu bylo dlouho ticho, ale už jsem zpátky a zase se tu začne něco dít. 🙂 Teda... doufám. Pro začátek třeba Kniholov za leden. V prvním měsíci nového roku jsem měla obrovské štěstí na výhry, našlo si jich ke mně cestu hned šest. Plus jedna poukázka. Takže vlastně osm... jo, to jde. 😀

Jako první tu máme Krasojezdkyni od Jojo Moyes, kterou jsem vyhrála na fb Vůně knih. Autorka je velice oblíbená a já se těším, až si od ní konečně něco přečtu.



Dále se mi poštěstilo v megasoutěži Vánoční hnutí, kterou pořádal projekt Podporujeme české autory (fb). Našel si ke mně cestu Element ohně od Molly Crow a pak ještě Něco si přej, protože se o ni původní výherce nepřihlásil. Landii jsem vyhrála v samostatné soutěži. A je fakt nádherně graficky zpracovaná 🙂  


Dál u sebe doma vítám Grišu 2 a Diabolika, které mi přinesla výhra na fb Buxu. Přiznám se, že jsem trochu myslela, že pošlou první díl Grišy, neboť v tom seznamu (ze kterého jsem vybírala) byla knížka napsaná jen jako Griša. Tak si rovnou počkám na trojku 😃


Vedle předchozích dvou knížek jsem taky vyhrála poukázku na tři sta korun, tak jsem se rozhodla pro Čtenářku v předprodeji a moc se na ni těším. Původně jsem byla nakloněná pro Grišu, ale nevěděla jsem, který díl přijde a nakonec jsem dobře udělala, jinak bych teď měla dva druhé díly.


No a protože jsem těch třicet korun nechtěla nechat propadnout, tak jsem ve výprodeji na Buxu ulovila druhý díl Pokrevních pout za krásných 29,-. Knížky od Richelle Mead tam jsou za opravdu velice příznivé ceny.


Tak jo, to je pro dnešek vše 🙂 Brzy očekávejte Přečteno za leden (a taky prosinec a listopad, ehmehm) a prostě... všechno doženu, dopíšu, dovydám... a tak. 


Četli jste některou z knih? 🙂

6 komentářů:

  1. Ke knihám gratuluju a závidím štěstí na výhry, já snad nikdy nic nevyhrála.. :( :)))

    OdpovědětVymazat
  2. No na někoho se štěstí očividně usmálo :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Hrozně mě baví, jak teď vydáváš dodatečně všechny tyto články, patří k mým nejoblíbenějším :) Gratuluju k výhrám, je to neuvěřitelné! :) Všechny knížky si užij, budu se pak těšit na dojmy :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, vždy mi udělají radost :)

Používá technologii služby Blogger.