Přečteno za říjen


Ahoj!

Říjen je za námi, a tak jsem si opět připravila shrnutí přečteného. 🙂 



Z minulého měsíce mi zůstala Píseň zimy (recenze tady). Čekala jsem, že bude mít atmosféru. Aspoň nějakou. Že Král duchů bude mít byť jen třeba minimální charisma. Ale bude. Aspoň trochu. Bohužel, nedočkala jsem se ani jednoho. Zato jsem se dočkala v některých věcech až přílišné podobnosti s Caravalem... Což není zrovna něco, z čeho bych měla radost. Takže v případě, že se vám jedna z knih nelíbila, doporučuji tu druhou vynechat. Hodnotím 3*


Na začátku října jsem se konečně dočkala třetího dílu Kostičasu. A zrodí se píseň nezklamala: je stejně skvělá jako předchozí díly. Až mě mrzí, že už ji mám přečtenou. Kdo však četl Vidořád, tak ví, že jinak to prostě nešlo. Takže teď nastává opět nekonečné čekání na čtvrtý díl... Jasných 5*. Nejsem si jistá, jestli má vyjít zase někdy na jaře, ale teoreticky by mohl (myslím samozřejmě v angličtině). 


Pak přišel na řadu Divotvůrce. Přiznám se, moc jsem od něj nečekala. O to většího překvapení se mi pak dostalo... 5* a recenze tady


Říjen jsem uzavřela s Misí Sinaj. Po Aktech Julián jsem z ní měla trochu obavy, ale teď po dočtení musím říct, že byly naprosto zbytečné. Recenze tady. 4*



S jakými knihami jste říjen strávili vy? 🙂 

17 komentářů:

  1. Moc pěkný výběr knih :) Na všechny se chystám :) V nejbližší době asi na Divotvůrce, který mi právě přišel :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ale no tak, já se na tu Píseň zimy těším! Třeba to u mě dopadne líp :) U Kostičasu jsem se zasekla u prvního dílu, takže bůh suď, každopádně jsem si ale myslela, že tohle už je poslední díl. No a potom Divotvůrce - na toho jsem taky ohromně zvědavá a až dočtu všechno to, co se mi teď válí doma, hned po něm sáhnu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To není naschvál :D Nee, Kostičas má mít od začátku dílů sedm. Tak ať se Divotvůrce líbí :)

      Vymazat
  3. Pěkný výběr... Mě se třetí Kostičas zdál spíš slabší...

    OdpovědětVymazat
  4. Nejvíce mě zaujala knížka Divotvůrce. A děkuji za připomenutí, že už by to chtělo si přečíst Kostičas. :D
    Fandom Before Blood CZ

    OdpovědětVymazat
  5. Samé pěkné knihy, které mám všechny na seznamu. :)) Přeju krásné čtení i v listopadu. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak z týchto kníh som nečítala ešte ani jednu. Ale to bude asi tým, že momentálne mám čas len na povinné knihy do školy, takže moje čítanie pozostáva len z detskej literatúry a slovenských autorov 2. polovice 20. storočia :D Ale aj tam sa dá (občas) nájsť niečo, čo zaujme mladého čitateľa aj v dnešnej dobe. Pieseň zimy má krásnu obálku. Po takej knihe by som v kníhkupectve hneď siahla a polistovala v nej, čo je zač :-)
    Keď som si tak pozerala tvoj blog, všimla som si, že máš rada Tarju. Čo hovoríš na jej nový vianočný album?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Povinnou četbu nezávidím...
      Líbí se mi, je to zase něco nového :)

      Vymazat
  7. Říjen začal trochu slabě, ale jak koukám, zbytek měsíce byl víc než skvělý :) Snad tvůj listopad vypadá podobně :)

    OdpovědětVymazat
  8. Z tvého "výběru" jsem četla zatím jen "Divotvorce", ale o "Písni zimy" vážně uvažuji! :)

    http://boook-planet.webnode.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Na divotvůrce i na píseň zimy se chystám, má je moje kamarádka a už se těším, až si je půjčím.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, vždy mi udělají radost :)

Používá technologii služby Blogger.