Kniholov za září


Ahoj všem!


Vítejte u zářijových přírůstků. Myslela jsem si... doufala jsem- byla jsem přesvědčená, že jich moc nebude. Oproti červenci nebo srpnu jich skutečně tolik není. Je jich "jenom" šestnáct. Ale to nevadí. Mně rozhodně ne. 😀 

Tak třeba Píseň zimy. Jeden z mála recenzních výtisků (přesněji řečeno ze dvou), které mi za tenhle měsíc obohatily knihovnu. Ačkoli zrovna Píseň zimy se u mě moc dlouho neohřeje. Recenzi mám už napsanou, jen musí nejdřív vyjít na Zeedee. A taky mám pro vás dobrou zprávu: přišla mi 2x, takže si budete moct o jeden kousek brzy zasoutěžit.   


Sny andělů a chimér je dlouho očekávaný třetí díl Dcery kostí a dýmu od Laini Taylor, v jehož překlad již byly naděje prakticky pohřbeny, aby je začátkem roku Knižní klub opět přivedl k životu. A tak, po letech nedoufání, vyšel na konci srpna tohoto roku. Nechtěla jsem se do prvního dílu pouštět, dokud trojka skutečně nebude venku. A tak už to teď můžu říct: moc doufám, že se mi tahle trilogie bude líbit...
Poslední anglická královna je třetím dílem z mé oblíbené série o genealogovi Jeffersonu Tayteovi. Upřímně... nečekala jsem, že bude tak rychle vyprodaná (Mystery Press to taky zaskočilo). Což mi dává naději, že budou v sérii pokračovat. Chci se do knihy pustit co nejdřív (když já se chci do všech pustit co nejdřív, to je těžký), protože ke konci roku by měla vyjít Ztracená vládkyně. Se těším. 
No a poslední z téhle fotky je Políbená ledem, kterou jsem vyzískala ve skupině Knižní výměny :) za Caraval. Teď už jen pořídit třetí díl, a budu se moct do Kronik Kaninu pustit.   


Hořící měsíc je úžasná letní oddechovka, a taky druhý zmíněný recenzák. V tomhle případě už recenze vyšla, a tak se moc rozepisovat nebudu. Pokud jste ji náhodou ještě nečetli, můžete to napravit tady. Ať se líbí.  


Pokud jste četli Jiskru v popelu (a nepatříte k té menšině, které se nelíbila... moment, existuje vůbec někdo takový? 😃), tak je vám jasné, že Plamen v temnotě byl prostě nezbytnost. Takže není překvapením, že ho prostě musím doporučit. Více v nejnovějším Přečtenu


Modré okenice jsem si vybrala jako dárek k nákupu na albatrosmedia.cz. Jsou to povídky, a ty já obvykle spíš nečtu. Mám radši, když se můžu do příběhu ponořit a přečíst několik desítek stran v kuse.  Ale rozhodně zajímavější než ty další dvě knížky, co tam byly. To jako zase jo. 


Mé sladké šestnácté století a Můj ne tak sladký život jsou první a třetí díl k Příběhu dvou staletí, který jsem pořídila minulý měsíc. Původně jsem i myslela, že je pořídím v nějakém antiku, ale cena se příliš nelišila od té za novou knihu. Takže z plánu sešlo. Naštěstí však zrovna v té době byla na stránkách Albatrosu sleva 20 %, jak občas mívají. Takže jsem toho využila, a konečně si dokoupila zbytek Skleněného trůnu. 


Od Dědičky ohně až po nejnovější Říši bouří. Nejsem si teď úplně jistá, jestli Krvavé ostří přijde číst před nebo až po Královně stínů, tak kdybyste věděli, napište mi to prosím. Díky. 


A jsme na konci. O Slyším tě všude bylo v době kdy vyšla slyšet snad... všude. Dá se říct, že pro mě byla překvapením měsíce: absolutně totiž netuším, kde jsem ji vyhrála. 😂 Ale nejspíš u Metafory. 
Nepřítel v domě je druhým dílem další mé oblíbené série: tentokrát o soukromé informátorce Flavii Albii. Až se skoro stydím, ale já úplně zapomněla, že ta kniha má vyjít... Docela jsem koukala, když jsem ji najednou viděla v eshopu. Avšak nezaváhala jsem. A tak ji tu mám. A tak jako u všech se neskutečně těším, až na ni přijde řada.  


A to je vše. Ahoj u příštího článku. 🙂 


6 komentářů:

  1. To je pěkná hromádka. :)) hned několik knih bych si ráda přečetla. Užij si čtení a budu se těšit na recenze. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné nové kousky a že jich je pěkná hromádka :) Na spoustu z nich se také chystám :) Třeba zrovna na Píseň zimy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Tak to jsem zvědavá, co na ni budeš říkat :)

      Vymazat
  3. Krásné přírůstky, většinu z nich bych brala hned a bez váhání :)
    Píseň zimy mě strašně láká, takže jsem dost zvědavá, jestli se k ní někdy dostanu, stejně jako se už dlouho chystám na Jiskru v popelu, potažmo Plamen v temnotě. Já už jsem taky ani nedoufala, že se dočkám třetího dílu Kosti přání - první dva se mi totiž moc líbily, ale k tomu závěrečnému jsem se ještě stejně nedostala.
    A Krvavé ostří čti rozhodně až po Královně stínů. Alespoň já bych řekla, že to tak je lepší :)

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)
      O Píseň zimy je na blogu do konce měsíce soutěž, zkus štěstí :) Jiskra je fantastická, tak trochu závidím, že ji máš teprve před sebou... Já se na Dceru kostí a dýmu teprve chystám, ale těším se moc. :)
      Díky, budu na to myslet. :)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, vždy mi udělají radost :)

Používá technologii služby Blogger.