Buď a nebo TAG

Zdravím! A po dlouhé době vás vítám u nového tagu. Buď a nebo TAG jsem objevila na blogu Knižní velryby🙂 

...číst buď jen ženské autorky, anebo jen mužské autory?
Přiznám se, že nevím… asi se nerozhodnu. Každý má něco do sebe.


...číst buď jen série, anebo jenom knihy bez pokračování (tzv. stand-alones)? 

Pokud by v balíčku byla i nesmrtelnost pro autora… asi bych se sériemi neměla problém. Na druhou stranu čekání na další díly je někdy hodně náročné. A někdy beznadějné. (Nechcete někdo vydat nového Ffordeho? Goldsteinovou? Thiemeyera? Autoři, z jejichž sérií pravděpodobně další díl jen tak neuvidím… protože měli nízkou prodejnost.)

...nakupovat buď jen v kamenných knihkupectvích, anebo jen v e-shopech? 
Dokážu si představit, že bych nakupovala jenom v eshopech. Vlastně si nedokážu představit, že bych to množství knih, co u mě občas můžete vidět, měla tahat z města v tašce v MHD.

...buď vidět nejdřív filmovou verzi, anebo nikdy nemít možnost vidět film? 
Nikdy nemít možnost vidět film. Za prvé proto, že nejsem moc velký filmový ani seriálový nadšenec a za druhé… tu je asi 90% pravděpodobnost, že kniha bude stejně lepší. A když ve filmu bude nějaká změna, nebudu o tom vědět a nebude mě to rozčilovat.


...číst buď jen papírové knížky, anebo e-booky? 
Tak tady mám celkem jasno, když eknihy nečtu…


...být buď recenzent z povolání, anebo spisovatel? 
A nemůžu být recenzent z povolání, co napíše knížku? 😃 Dobře, asi spíš ten recenzent. 


..číst buď pořád dokola svých dvacet oblíbených knížek, anebo nikdy žádnou knihu nepřečíst dvakrát?
Model „nikdy žádnou knihu nepřečíst dvakrát“ mi až do nedávné doby docela úspěšně fungoval, číst knihy opakovaně je pro mě nová zkušenost. 🙂 Takže bych nejspíš neměla problém se k němu vrátit.


...mít víc času na čtení, nebo více peněz na knihy?
Více času na čtení, rozhodně. K čemu mi budou peníze na knihy, když je nebudu mít kdy číst? 

...zbožňovat knihu, kterou všichni nesnáší, nebo nesnášet knihu, kterou všichni zbožňují?
Vždycky je lepší varianta, že se mi ta kniha bude líbit, než že se mi líbit nebude... Volím první možnost. 

...být knihkupec nebo knihovník? 
Práci v knihkupectví jsem si měla možnost vyzkoušet nanečisto v rámci školní praxe a tehdy mě to docela bavilo. Dnes už si nejsem tolik jistá, že je to pro mě to pravé... v knihovně jsem pracovat příležitost neměla, ale věřím, že by to nemuselo být špatné. 

...nedokázat číst vleže nebo nedokázat číst v dopravním prostředku?
Nedokázat si číst vleže, protože to nedokážu 😃 I když ono záleží, v jaké pozici chci číst. Ležení na břiše shledávám velice nepohodlným, ale když si vystelu pod hlavu polštář, tak bez problému.


To by bylo pro dnešek vše, mějte hezký večer. 🙂 A nezapomeňte mi dát do komentářů vědět, pokud jste tenhle tag také vyplňovali. 🙂 

4 komentáře:

  1. Ta nesmrtelnost autorů by se občas hodila :D Ale je opravdu na nic, když se knihy přestanou vydávat kvůli nízké prodejnosti, znám to na vlastní kůži.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak s tím taháním knižních nákupů máš pravdu, to bychom se opravdu pronesly :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, vždy mi udělají radost :)

Používá technologii služby Blogger.