Hudební okénko 13

Je konec července a to znamená, že... nastal čas opět otevřít Hudební okénko! :-) Taky to znamená, že je léto v plném proudu a teploty dávají zabrat. Je tedy ideální čas si těch vedrech pustit něco z mrazivého severu... konkrétně z Finska. A vy se konečně dozvíte, kterou písničku jsem vám chtěla pustit v květnu a pak jsem místo ní vybrala Not Like the Other Girls. A je to... In the Shadows od The Rasmus! Tahle píseň je zajímavá tím, že k ní jsou natočené tři různé verze videoklipů. Finská, švédská a americká. Já vám tu ukážu tu americkou, protože ji mám nejradši. Ale o zbylé dvě nepřijdete, bude na ně pod videem odkaz. Tuhle verzi mám nejradši proto, že tam je v 2:52 jeden okamžik (scéna), který když vždycky vidím, tak se mi vybaví jedna vzpomínka (aneb takhle nějak jsem si připadala na svém prvním koncertu Tarji, i ten výraz jsem měla podobný =D) 


Zbylé dvě verze jsou tady (finská) a tady (švédská).

Příjemný poslech přeji! :-) Znáte tenhle song, nebo cokoliv jiného od The Rasmus?

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře, vždy mi udělají radost :)

Používá technologii služby Blogger.