Lovkyně příběhů se představuje

...ještě jednou a tentokrát trochu blíž.

Časem bych tu o sobě ráda sepsala nějaké delší povídání, ale zatím bude jenom tohle.


Ahoj!

Jsem Lenka (lenkaknel) a je mi 21. Doufám, že se Vám tu bude líbit :-) Baví mě historie, konkrétně starověk (oblast Středomoří a Egypta). Zajímají mě tajemství, záhady a konspirace... Když zrovna netrávím čas s knížkou, poslouchám hudbu. Mám ráda rock a symphonic metal, mými oblíbenci jsou Tarja, Nightwish (Tarja, Floor), Epica, Delain,Van Canto, The Rasmus a příležitostně Amberian Dawn, Arven a Indica. Nepohrdnu však ani vážnou hudbou či operou. Jsem introvert a flegmatik.
Jo a zbožňuju Tarju (ale na to nejspíš stejně časem přijdete... =D) a taky jsem čokoholik a kočkofil.

V případě zájmu o spolupráci mi můžete napsat na email
lovkyne.pribehu@gmail.com
A jinak samozřejmě taky :-)

Čtení zdar!


Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře, vždy mi udělají radost :)

Používá technologii služby Blogger.