Na číhané

Rozhodla jsem se pro přesunutí rubrik Na číhané a Mám v hledáčku z postranního sloupce nahoru do rubrik. Vede mě k tomu stejný důvod jako v případě oblíbených blogů. Předpokládám, že v obou případech půjde o nepravidelnou rubriku. 

A na které knihy tedy číhám? :-)

Ivana Špičková - Strom života

Na číhané

V nakladatelství mi řekli, že by měla vyjít v dubnu 2016... což už je. Přesnější datum se mi nikde nepodařilo dohledat a v předprodejích jsem ji také nezahlédla... Doufám tedy, že ji vydají každým dnem a hrozně se těším :-)

A. G. Riddle - Let 305

-

Vychází 18.4. Doufám, že se mi bude líbit stejně jako Atlantský gen :-)

Dana Šimková - Útěk do Mombasy

-

Dostala se ke mně informace, že na konci dubna (28.4.) vyjde druhý díl Uvězněných s názvem Útěk do Mombasy od Dany Šimkové, tak se s radostí dělím o tuto novinku a moc se těším :-)

Jonas Jonasson - Zabiják Anders a jeho přátelé (a sem tam nepřítel)

 -

Začátkem června 2016 by měl vyjít další román Jonase Jonassona, autora geniálního Stoletého staříka, tentokrát s názvem Zabiják Anders a jeho přátelé (a sem tam nepřítel). A já se samozřejmě moc těším!

Teď jsem se dostala ke knihám, u nichž dosud není známa česká obálka. A obracím se na vás s dotazem: Chcete je i nadále ponechat takto, nebo byste radši koukali na původní?
Ještě mě napadá: Mám připojit i anotace?

Tom Egeland - Třináctý učedník
-

Pokud si to Knižní klub nerozmyslí (a já doufám, že ne), tak v listopadu 2016 by měla vyjít pátá kniha s Bjornem Beltem od Toma Egelanda, nazvaná Třináctý učedník.

Samantha Shannon - 3. díl Kostičasu

-

Další knihou, na kterou netrpělivě čekám (a v tomto případě bohužel nevím, kdy se dočkám...ale při optimistickém odhadu se tak stane nejdřív v roce 2018) je třetí díl "Kostičasné" série od mé oblíbené Samanthy Shannon, nazvaný The Song Rising (netroufám si odhadnout, jak to bude přeložené česky).

Nová knížka od Lindsey Davis?

-

Mám obrovskou radost! Na FB nakl. BBart jsem zjistila, že na jaře vydají další knížku od mé hrozně moc oblíbené Lindsey Davis! A to jsem jim loni nepsala =D Sice netuším, co za knihu to má být, ale hlavně, že bude... :-) K mému nevýslovnému smutku se však do dnešního dne v jejich edičním plánu neobjevila... :-( 

Christian Jacq - Setnovo pátrání 1: Prokletý hrob

-
Právě jsem ji objevila v edičním plánu Euromedie, vyjde v Knižním klubu letos v červenci :-)

Marissa Meyer - Winter

-

No a zatím poslední knížkou, již nedočkavě vyhlížím, je Winter (poslední díl Měsíčních kronik) od Marissy Meyer a měla by vyjít začátkem července :-)

2 komentáře:

  1. Spolu s Tebou vyhlížím Let 305 (pro mojí mamku) a docela mě láká nový Jonasson - nevím proč, protože Analfabetka se mi skoro vůbec nelíbila. Asi mu ale přesto neodolám :) Já osobně se pak těším také na Červenou lucernu od Mastertona, který vychází už příští měsíc. Přeji příjemný víkend :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někde na DK jsem četla doporučení, že mezi Jonassonovými romány je dobré dát si nejméně rok pauzu, tak jsem zvědavá, co řeknu na ten nejnovější :-) (ty předchozí jsem četla čtvrt roku po sobě). Nemůžu o Analfabetce říct, že by mě zklamala, ale Stařík je Stařík :-) A v případě třetího dílu Kostičasu jde spíše o zbožné přání, protože ještě nevyšel ani v originále (a asi to bohužel nebude ten případ, kdy by český překlad vyšel ke stejnému datu...)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, vždy mi udělají radost :)

Používá technologii služby Blogger.