Březnový kniholov

Ahoj!

Vítám vás u historicky prvního příspěvku, týkajícího se knížek, které jsem ulovila (většinou na Martinus.cz), vyhrála nebo dostala. Tak se do toho dáme :-)



Jako první tu máme Obětinu od S. J. Bolton, kterou jsem vyhrála na Klubu knihomolů a doprovází ji V údolí lišek od Charlotte Link. Původně jsem ji sice vůbec neměla v plánu číst, ale plány jsou od toho, aby se měnily :-) Dostala jsem  ji jako omluvu za pozdní dodání Obětiny.



Následuje Pro koho krev od Jarmily Loukotkové a Fulghumova legendární Všechno, co opravdu potřebuju znát, jsem se naučil v mateřské školce.


Hned za tím Dar jitra prvého (opět Loukotková) Tajemství mayské studny od Dänikena (vzhledem k tomu, že jeho ostatní knihy jsou faktografické, mě celkem zajímá, jak se popasuje s románem). A Poslední drakobijce od Jaspera Ffordeho (byla fantastická!). 


Další trojici napsal Marc Levy. Potkat Vás znovu... je volné pokračování jeho prvotiny A co když je to pravda?, podle níž byl natočen stejnojmenný film. Druhá šance je zatím poslední, co mu u nás vyšlo. Ještě Mí přátelé, mé lásky.


A přesouváme se k dalšímu triu. Nadále tedy mou knihovničku obohatí Čapkův Krakatit, Původ od J. T. Brannana (který mě mimochodem nadchl) a Věčný plamen (anotace jej představuje jako přesně ten typ knížek, který já můžu :-)).


Posledním přírůstkem je Kodex Camelot, jehož autorem je Sam Christer (jehož Odkaz Stonehenge se mi moc líbilo) a Píseň zvěrokvarka, kterou napsal opět můj oblíbený Jasper Fforde...a byla stejně skvělá jako Poslední drakobijce!  

No a na závěr jedna společná... :-)


Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře, vždy mi udělají radost :)

Používá technologii služby Blogger.